Dietetyk kliniczny mgr Elwira Czarniak |

Regulamin opinii

REGULAMIN OPINII PUBLIKOWANYCH NA STRONIE SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.HEALTHSPACE-DIETETYK.PL

1. Do publikacji opinii uprawnieni są Klienci, którzy dokonali zakupu w Sklepie internetowym i korzystali z Treści cyfrowej lub usługi cyfrowej. Zamieszczenie opinii jest możliwe w każdym czasie.

2. Sprzedawca może udostępnić Kupującym możliwość zamieszczania opinii o Sklepie, Sprzedawcy lub Treściach lub usługach cyfrowych — w ramach Sklepu lub serwisów zewnętrznych należących do osób trzecich. W takim przypadku do zamieszczania opinii stosuje się postanowienia niniejszego rozdziału.

3. Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Sklepie i są dostępne dla wszystkich odwiedzających Sklep.

4. Sprzedawca publikuje zarówno pozytywne jak i negatywne, jeśli takie pochodzą od Klientów, którzy dokonali zakupu w Sklepie i używali Treści cyfrowej lub usługi cyfrowej.

5. Klient powinien formułować opinie w sposób rzetelny, uczciwy i merytoryczny. 

6. Zakazane jest zamieszczanie opinii:

a) bez uprzedniego dokonania zakupu w Sklepie;

b) wypełniających znamiona czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu art. 3 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;

c) naruszających dobra osobiste Sprzedawcy lub osoby trzeciej;

d) używając wulgaryzmów i innych słów powszechnie uznawanych za obraźliwe;

7. Sprzedawca dokonuje weryfikacji opinii pod względem zgodności z Regulaminem oraz, czy pochodzą od Klientów, którzy rzeczywiście nabyli i używali Treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, w szczególności poprzez umożliwienie umieszczenia opinii:

a) osobom, które podały imię (lub imię i nazwisko) oraz adres mailowy;

b) zarejestrowały Konto klienta;

c) udzieliły opinii poprzez specjalnie dedykowany link udostępniony przez Sprzedawcę

8. W przypadku zamieszczenia opinii niespełniającej wymagań przewidzianych w Regulaminie Sprzedawca może odmówić publikacji opinii lub ją usunąć.

9. Reklamacja związane z publikowaniem i weryfikacją opinii można składać na adres Sprzedawcy:

  • pocztowy: Ul. 3 maja 32, 87-800 Włocławek
  • e-mail: kontakt@healthspace-dietetyk.pl

10. Składając reklamację podanie w opisie reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych, co ułatwi i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

11. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.

12. Administratorem danych osobowych osób publikujących opinie jest Sprzedawca.



Scroll to Top